• head_banner_01
  • head_banner_02

A porta di l'Hospital Novu standard

A porta medica hè una porta di campu speciale, chì hè issa stallata in ospedali è altri posti di serviziu di salute.In cunfrontu cù e porte installate in a famiglia generale, i normi per e porte medichi sò più stretti.Cù u scoppiu di a nova epidemia di a corona, i requisiti di isolamentu di i germi di l'uspidale sò stati assai sfidati, cusì ogni tipu d'equipaggiu antibacterial in l'uspidale hà novi standard, cumprese porte mediche.In seguitu, i pruduttori di porte mediche introducenu i novi requisiti di standardizazione per e porte mediche.
1. Antibacterial
Porta medica antibacterial, in stretta cunfurmità cù i requisiti di i normi di prucessu antibacterial, adopta una porta antibatterica di tipu di piastra d'acciaio, cusì chì a porta antibatterica stessa hà un effettu antibacterial, impedisce a crescita di batteri, è impedisce in modu efficace a sopravvivenza di fungi cum'è l'intestini grossi.In u prucessu di cunversione spaziale differente, risponde à i normi antibacterial naziunali, chì ponu riduce significativamente u gradu di dannu di l'infezzione cruciata bacteriana.
2, mètudu apertura senza cuntattu
L'interruttore senza cuntattu pò prevene efficacemente a diffusione di virus è batteri è evità l'infezzione incruciata trà u staffu medico è i pazienti.
3, a diffarenza trà a porta battente manuale è a porta battente elettrica
A porta piatta manuale tradiziunale deve esse apertu manualmente, chì facilmente porta à a diffusione di battìri è virus, è hè ancu unu di i modi per sparghje battìri è virus.
U sistema di cuntrollu di a porta battente elettrica pò esse cunnessu senza saldatura cù l'interruttore di sensore di pede o l'interruttore di sensore di manu per aghjustà a distanza di rilevazione è apre senza cuntattu, prevenendu in modu efficace a diffusione di batteri è virus da persona à persona è evitendu infezioni incruciate.
4. U sealability di a porta medica
U sigillu di a porta è u sistema di cablaggio di supportu di guida di guida (cornice di porta à trè lati) sò perfettamente adattati per ottene l'effettu ermeticu standard naziunale, impediscenu efficacemente a diffusione di batteri è virus, è prutegge u staffu medico è altri pazienti.
5. Pure flat craft anti-collision tape è finestra curva
A tecnulugia unica piatta pura hè cunvene per u travagliu di pulizia è di pulizia di ogni ghjornu, è ùn hè micca faciule di mantene i batteri è i virus.
U sopra hè i novi requisiti di standardizazione per e porte mediche, spergu chì serà utile à tutti!Se vulete sapè più nantu à a porta di l'uspidale, pudete cuntinuà à attentu à u nostru situ web.Sè avete bisognu di cumprà porte di l'uspidale, porte di prutezzione di radiazione, porte di sala operatoria, etc., pudete cuntattateci direttamente!
nutizienutizie-2


Tempu di post: 19-novembre-2021